Egy korszak véget ért az internetezés történetében, hiszen mostantól már hivatalosan sem a dél-koreai Psy 2012-es gigaslágere: a Gangnam Style klipje ül a Youtube nézettségi trónján, hanem az a Wiz Khalifa-féle See You Again, amely a Halálos iramban 7 betétdalaként hódította meg a világot. Számszerűsítve: a Gangnam Style 2,894 milliárdos nézettségnél tart, míg a See You Again immár a 2,895 milliárdosat is átlépte.

A két videoklip közti különbség (egyelőre) nem sok, de az azért önmagáért beszél, hogy míg a Gangnam Style 5 év alatt ért a 3 milliárd megtekintés közelébe, addig a See You Againnek alig 2 év is elég volt.

 

Na és ha már egyszer az abszolút Youtube-nézettségnél tartunk, nem szabad megfeledkezni az új kihívó Despacitóról sem, amely mindössze 7 hónappal azután, hogy felkerült a videomegosztóra, máris 2,484 milliárdos megtekintéssel büszkélkedhet. Ha így folytatja, nem lesz sokáig bajnok a See You Again.

 

Forrás és fotó: 24.hu